BWC en borstvergroting

Stel hier uw vragen aan Plastisch Chirurg Gijs van Selms. Dhr. van Selms beantwoordt vragen in zijn vrije tijd en op vrijwillige basis. Het kan dus even duren voordat u antwoord ontvangt.

BWC en borstvergroting

Berichtdoor marjo » do jul 15, 2010 6:21 am

Ik vroeg mijn PC voor een BWC in combinatie met een borstvergeroting, ik ben 65 kilo afgevallen en heb een groot vel overschot en lege frietzakkies als borsten, mijn PC zegt dat een combinatie operatie niet mogelijk terwijl ik hier lees dat verschillenden dames wel een combinatie operatie hebben gehad.............. moet ik nu een andere PC zoeken?
marjo

Re: BWC en borstvergroting

Berichtdoor mita » do jul 15, 2010 4:16 pm

dag marjo,

sommige artsen vinden het risico te groot, ben zelf ook vorige week geopereerd aan een bwc en een bv.
je kan als je het echt tegelijk wil, bij een andere arts navraag doen. er kan natuurlijk altijd wel een reden
zijn waarom deze arts het niet wil doen, dan zou een andere arts ook precies hetzelfde zeggen.

groetjes mita
mita

Berichtdoor afvaller xxl » za jul 17, 2010 2:06 pm

het advies aan mij was ook om het niet in één keer te doen. vanwege de kosten die ik zelf moest betalen hebben we er voor gekozen om het wel te doen. gelukkig kon mijn lichaam het aan!
succes, groetjes sabrina
afvaller xxl

Berichtdoor mpier40 » za jul 17, 2010 2:21 pm

Hoi

Mijn pc rade het mij juist aan om een BWC en BV in 1 keer te doen.
Ik was daar erg blij mee omdat ik altijd erg beroerd van de narcose word.
Maar ik moet zeggen het is best wel pittig hoor zo'n dubbele operatie!!
Ik kreeg beide operatie's volledig vergoed.

Groetjes Moon
mpier40

Berichtdoor marianne66 » zo aug 01, 2010 8:18 pm

hoi mijn naam is marianne ik ben 30 juni vorige jaar heb ik een grastric sleeve gekregen ben van 122.07 na 63 kilo gegaan blijn nu op gewicht het eenige waar ik van baal is dat onder me vel hang maar ik boven oook al sport ik veel en buik oefeningen doe dat bovenbuikje niet weg wil en nog steeds aan gesproken wordt of ik zwanger ben gewicht kwijt maar dat niet ik heb nu een afspraak bij de pc in de hoop dat ze me helpen want ik kom zo van de eene depresie in de andere terecht begrijp niet verkeert ben blij dat ik me gewicht kwijt ben maar nu het vel en het bovenbuikje en de smet vlekken daar baal ik van want je kan je zelf ook ruiken das niet pretig ik durf niet eens te soliciteren op die manier bang dat ze me ruiken wat zou jij doen of julie
marianne66

Berichtdoor Gijs van Selms » vr aug 06, 2010 1:24 pm

Beste Marjo, ik was even weg, vakantie, vandaar mijn verlate reactie.Een BWC en een BVK doe ik ook niet graag tegelijk, is een behoorlijke aanslag voor de patient maar ook een lange operatie met alle risico's vandien, zoals verhoogde infectie kans, en zeker als je implantaten inbrengt bij de lift doe ik het helemaal niet graag.Dus als het even kan doe ik het in twee keer, veel beter en minder risico's, groeten Dr van selms
Gijs van Selms

Keer terug naar Vragen aan Plastisch Chirurg Gijs van Selms