Diastase?

Beide chirurgen beantwoorden vragen in hun vrije tijd en op vrijwillige basis. Het kan dus even duren voordat u antwoord ontvangt.
Forumregels
Om spammers en spam te weren is registreren alleen mogelijk met een .nl of .be e-mailadres. U kunt dus niet registreren met een .com adres zoals bijv. een hotmail of gmail e-mail adres.
Het plaatsen van namen van artsen (behalve de naam van onze forumarts), klinieken en woonplaatsen is niet toegestaan.
Lees de volledige huisregels voordat u berichten of reacties plaatst.

Diastase?

Berichtdoor Akkefietje » vr dec 30, 2011 9:16 pm

Beste Dr. van Selms,

Ik heb een aantal keren flinke maagkrampen gehad. Ik kon er niet van lopen en heb dan ook op zondag de huisartsenpost gebeld. Het deed me denken aan de koliekpijn van de galblaas. Qua intensie van de pijn.
Ik werd er bang van maar gelukkig zakte het na een paar uur volkomen weg. Ik had niets bijzonders gegeten en buiten last van veel opboeren had ik geen last van maagzuur.
Nu heb ik een behoorlijke Diastase en ik vroeg me af of die maagkrampen daar mee te maken kunnen hebben. Ik kan er op internet niets over vinden.
Alvast dank voor uw antwoord.
Vriendelijke groeten,
Akkefietje

Re: Diastase?

Berichtdoor Gijs van Selms » ma jan 02, 2012 12:12 pm

het lijkt me niet dat er een relatie is tussen uw klachten en diastase,ik zou dat wel met een pc of uw huisarts bespreken, succes dr van Selms
Gijs van Selms

Re: Diastase?

Berichtdoor Akkefietje » wo jan 04, 2012 6:29 pm

Ik heb uw advies opgevolgd en het aan de PC verteld. Zij constateerde een litekenbreuk van een oude galblaasoperatie.
Er was ook wel rectus Diastase maar die had, zoals u dat al aangaf, er niet mee te maken. Ik ben doorverwezen naar de algemeen chirurg.
Akkefietje

Keer terug naar Stel hier uw vragen over een buikwandcorrectie aan plastisch chirurgen Dhr. Wu en Dhr. van Selms